Sweetz
Jayne Wayne day!!
my kids!!! crazy lil things
Happy Birthday Marines
this is what military issue looks like

Sweetz

Add Friend

Female, 29 years old, and married.  Birthday is July 26, 1985.  Looking for friends.  Doesn't drink.  Lives in jax, North Carolina  United States.  Member since January 2011.  Last online today.

Sweetz

Sweetz
Officially going back to Ga, taking Constance and Katlynn down this weekend and i will follow in a week or two. then hubs will follow a week after when he EAS's.

Friday · Like · Share ·  6    

SoCo

SoCo
Any news yet?

August 13 · Like · Share ·  2    

Sweetz

Sweetz
childish shit, and you wonder why i never come on here. my kids have more sense then 90% of bon.

August 11 · Like · Share ·  3    

Sweetz

Sweetz
another one bites the dust..

July 31 · Like · Share ·  5    

Sweetz

Sweetz
drama first thing in am ruins the day.

July 31 · Like · Share ·  2    

Sweetz

Sweetz
whats for dinner?? nooo idea. i'm kinda in lazy mood and dont wanna cook. lol

July 29 · Like · Share ·  2    

Sweetz

Sweetz
soo when i looked at the one pic of shelley, out of corner of my eye i see something stroking back and forth, mind you, my mind is totally in guttersville right now... lol thought it was a porn ad... nope it what those magic erasers. hahahah

July 28 · Like · Share ·  0    

Sweetz

Sweetz
i have offically lost it. lol going back to my behave corner.

July 28 · Like · Share ·  5    

Blonderain9

Blonderain9
Did I miss YOUR birthday?? Soooo sorry Sweetz! I hope you had a very happy Birthday! Rain, xoxo

July 28 · Like · Share

WGDave----BPKF!!!

WGDave----BPKF!!!
HEHEEEEEEEEEEYYY!! Happy Birthday!! sorry Im a lil late!!

July 27 · Like · Share ·  1    

CT Rider

CT Rider
Happy Birthday Hun!!!!!!!! hope it's the best...xooxx

July 26 · Like · Share ·  1    

Sweetz

Sweetz
not doing a damn thing today and everyone is snoozing around me.. what a day..

July 26 · Like · Share ·  2    

radioactivefly

radioactivefly
Woooooooo .........Happy Birthday !!!! Make a few wishes.....enjoy the day !

July 26 · Like · Share ·  0    

Cindala

Cindala
Happy Birthday !

July 26 · Like · Share ·  0    

Sweetz

Sweetz
its friday!!

July 25 · Like · Share ·  2    

Sweetz

Sweetz
why is the a commercial for laxatives on my wall.. is bon saying i'm full of shit and need to poop?? lol

July 24 · Like · Share ·  0    

Sweetz

Sweetz
awe last day for summer school for week, means i get to sleep in tomorrow.. woooot

July 24 · Like · Share ·  4    

WGDave----BPKF!!!

WGDave----BPKF!!!
sent Sweetz a Beer

April 24 · Like ·  1    

KIDDO

KIDDO
sent Sweetz a Beer

February 19 · Like



BikerOrNot is a social network that connects you with other bikers around you and around the world. BikerOrNot © 2014